Shoe Dog pentru tinerii cititori

Shoe Dog pentru tinerii cititori

Descriere

Shoe Dog pentru tinerii cititori. Memoriile creatorului NIKE Trebuie sa-ti uiti limitele. - Phil Knight In primul an de liceu, dupa ce Phil Knight, fondatorul Nike, a fost exclus din echipa de baschet, mama sa i-a sugerat sa incerce alergarea. Knight a intrat in echipa de atletism si a descoperit ca putea sa alerge repede – si i-a placut. Zece ani mai tarziu, tanar si entuziast, Knight a imprumutat 50 de dolari de la tatal sau si a lansat o companie cu o misiune simpla: sa importe din Japonia pantofi de alegare de foarte buna calitate. El si grupul sau de prieteni si alergatori au inceput sa vanda pantofi din portbagajul masinii, dar in cele din urma au construit unul dintre cele mai de succes branduri din toate timpurile. Pe parcurs, Phil Knight s-a confruntat cu riscuri si esecuri, dar si-a urmat intotdeauna propriul sfat. Continua sa mergi inainte. Nu te opri. Orice s-ar intampla, nu te opri. Plina de intelepciune, umanitate, umor si sensibilitate, editia pentru tinerii cititori a bestsellerului Shoe Dog este o poveste despre perseverenta, care va inspira. Fragment din volumul "Shoe Dog pentru tinerii cititori" de Phil Knight:   "A sosit ziua deciziei. Canada incepuse deja productia pantofilor si mostrele erau gata sa plece in Japonia, dar inainte sa trimitem ceva trebuia sa alegem un nume. In plus, aveam reclame programate sa apara in diverse reviste si care sa coincida cu transporturile, si trebuia sa le spunem graficienilor ce nume sa puna in reclamele alea. La final, trebuia sa completam documentele pentru Oficiul de Breverte si Marci al Statelor Unite ale Americii. Woodell a intrat in biroul meu. - Gata timpul, a spus. M-am frecat la ochi. - Stiu. - Care va fi? - Nu stiu. Imi plesnea capul. Toate numele se contopeau acum intr-un glob. Falconbengaldimensionsix. - Am mai primit... o sugestie, a spus Woodell. - Din partea cui? - Azi dimineata, la prima ora, a sunat Johnson, a continuat el. Se pare ca noaptea trecuta i-a aparut in vis un nume nou. Am dat ochii peste cap. - In vis? - Vorbeste serios, a spus Woodell. - El e mereu serios. - Spunea ca s-a ridicat in pat in toiul noptii si a vazut numele in fata ochilor, a explicat Woodell. - Si care-i asta? am intrebat, incolacindu-mi bratele. - Nike. - Ha? - Nike. - Spune pe litere. - N-I-K-E, a spus Woodell. L-am scris pe un blocnotes galben. Zeita greaca a victoriei. Acropole. Partenonul. Templul. Mi-am adus aminte. Scurt. Fugitiv. - Nu mai avem timp, am spus. Nike. Falcon. Sau Dimension Six. - Toata lumea uraste Dimension Six. - Toata lumea mai putin eu. S-a incruntat. - E alegerea ta. A plecat. Am facut desene pe blocnotesul meu. Am facut le-am taiat. Tic, tac, tic, tac. Trebuia sa trimit un telex la fabrica - acum. Uram sa iau decizii in graba si exact asta faceam in zilele acelea. M-am uitat in tavan. Mi-am acordat inca doua minute sa mai rumeg diferitele optiuni, apoi m-am dus la capatul culoarului la telex. M-am oprit in fata lui, mi-am rnai dat trei minute. Fara tragere de inima, am batut mesajul. Numele noului brand este...”

Pe aceeași temă

Phil Knight