Cum sa vinzi marilor companii

Cum sa vinzi marilor companii

Autor
Editura
An publicare
2007
Nr. Pagini
300
ISBN
2000000847795

Descriere

Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul sa treci de la clientii mici la marile conturi corporatiste. Se pare insa ca marile corporatii au ridicat enorme fortarete impenetrabile in jurul birourilor lor. Numele factorilor de decizie sunt invaluite in mister. Este aproape imposibil sa vorbesti cu o persoana in carne si oase. Imaginea marilor contracte sau a comisioanelor consistente se invarte in capul tau. Ai da orice pentru o relatie corporatista pe termen lung, cu venituri profitabile si constante. |n plus, daca ai lucra cu firme prestigioase, ar fi o dovada pozitiva pentru alti potentiali cumparatori ca oferta ta de vanzari este de prima mana. Stii ca girul acestora ti-ar simplifica celelalte actiuni de vanzari. Dar cum patrunzi in aceste mari companii? De ce anume este nevoie pentru a obtine o intalnire cu un factor de decizie? Cum sa intri daca nu cunosti nici macar o persoana care sa lucreze acolo? Sau, daca nu esti chiar pregatit sa ataci acesti monstri corporatisti, cum vei ajunge la firme mai mari decat cele cu care lucrezi azi? Ei bine, iti vom dezvalui cateva din secretele unice ale vanzatorilor de elita. Citeste lucrarea noastra si vei descoperi cum sa: • Stabilesti ca target conturile unde ai cea mai mare probabilitate de succes • Gasesti numele potentialilor clienti care pot folosi oferta ta • Creezi propuneri de valoare impresionante care sa le atraga atentia • Dezvolti o campanie eficienta si complexa de obtinere a contului • Depasesti obstacolele si obiectiile care iti distrug actiunile de vanzari • Te pozitionezi ca o resursa inestimabila, nu ca un promotor al produsului • Ai intalniri initiale de impact, care pun bazele unei relatii solide • Te diferentiezi de alti vanzatori Nici Roma nu a fost cucerita intr-o zi. Asa se intampla si cu marile companii. Acum ai la indemana un instrument indispensabil de lucru, ce poate fi folosit zilnic de fiecare persoana care lucreaza in vanzari si care se confrunta permanent cu noi provocari.

Pe aceeași temă

Jill Konrath