Managementul informației în media

Managementul informației în media

Autor
Editura
An publicare
2019
Nr. Pagini
364
ISBN
9786067494525

Descriere

În calitate de cetățeni vrem și avem dreptul să știm ce se întâmplă în lume, în țară și în comunitatea din care facem parte. Dar cum știm că informațiile ce ne parvin zilnic din media vechi și noi sunt corecte și utile pentru viața noastră? Pornim de la premisa că sfera mediatică autohtonă este saturată de un amalgam de date, opinii, zvonuri, informații verificabile, dar și teorii ale conspirației.

Această carte își propune și să fie un ghid anti-manipulare, care să echipeze cititorii cu instrumente ce le vor permite să distingă între adevăr și distorsiuni, între știri documentate și invenții, între informații și zvonuri, între știri adevărate și fake news.

Raluca Petre a susținut doctoratul în sociologie la Graduate School for Social Research, Varșovia cu o teză despre schimbarea instituțională a mass-media din România. În prezent este conferențiar universitar la Universitatea Ovidius din Constanța, unde predă studii media. A publicat peste 25 de articole științifice în Germania, Franța, Polonia, Elveția și România.

Pe aceeași temă

Raluca Petre

Georgiana Raluca Ladaru,Florian Marin,Marian Siminica,Ionut Laurentiu Petre

Dumitru Savulescu,Marin Chirciu,Stefan Alexa,Nicolae Dragomir,Tudor Deaconu,Alice Raluca Petrescu

Raluca M. Petrescu