Managementul schimbarii pas cu pas
Descriere
In lumea afacerilor de astazi, caracterizata de modificari din ce in ce mai dese la nivelul tehnologiei si al mediului concurential, schimbarea incepe sa devina un element permanent in viata companiilor. In aceste conditii, un management performant al schimbarii poate aduce companiilor beneficii semnificative. Cartea de fata reprezinta un ghid foarte util pentru toti managerii care incearca sa implementeze schimbari la nivelul unor companii sau al unor departamente, precum si pentru toti cei implicati in astfel de schimbari.Cele noua capitole ale cartii reprezinta noua pasi ai procesului de schimbare. Acesti pasi sunt divizati, la randul lor, in subpasi, care descriu detaliat etapele unui proiect de schimbare. Fiecare capitol contine o introducere, in care se arata, prin cateva exemple, importanta respectivului pas, precum si o serie de indicatii practice. Prin aceasta structura, fara un limbaj tehnic, autorul reuseste sa acopere intreaga problematica a managementului schimbarii, de la definirea obiectivului la comunicarea schimbarii. Aspectele de natura psihologica, a caror analiza faciliteaza acceptarea schimbarii in organizatie, ocupa un loc important in economia lucrarii. Lucrarea nu pune accent pe disputele teoretice din domeniul managementului schimbarii, fiind mai curand un indrumar practic extrem de eficient.