Si eu merg la gradi! 5-6 ani. Pachet educational - Nicolae Ploscariu
Descriere
Pachetul educational Si eu merg la gradi! contine 3 caiete de antrenament pentru copiii cu varsta 5-6 ani Activitatile si jocurile pe care lucrarile din caietele de antrenament le propun au in vedere atingerea urmatoarelor obiective: Si eu merg la gradi! Om si societate, 5-6 ani (32 pagini) • cunoasterea si respectarea normelor de comportare in societate; educarea abilitatii de a intra in relatie cu ceilalti; • educarea trasaturilor pozitive de vointa si caracter si formarea unei atitudini pozitive fata de sine si fata de ceilalti; • dezvoltarea comportamentelor de cooperare, prosociale, proactive (initiativa); • cunoasterea unor elemente de istorie, geografie, religie care definesc portretul spiritual al poporului roman; • formarea si consolidarea unor abilitati practice specifice nivelului de dezvoltare motrica; • formarea deprinderilor practic-gospodaresti si utilizarea vocabularului specific; • stimularea expresivitatii si a creativitatii prin desen, pictura etc.; • cunoasterea deprinderilor igienico-sanitare pentru mentinerea starii de sanatate. Si eu merg la gradi! Limba si comunicare, 5-6 ani (40 pagini) • dezvoltarea capacitatii de exprimare orala, de intelegere si utilizare corecta a semnificatiilor structurilor verbale orale; • educarea unei exprimari verbale corecte din punct de vedere fonetic, lexical, sintactic; • dezvoltarea creativitatii si expresivitatii limbajului oral; • dezvoltarea capacitatii de a intelege si transmite intentii, ganduri, semnificatii mijlocite de limbajul scris; • stimularea expresivitatii si a creativitatii prin desen, pictura etc.; • cunoasterea deprinderilor igienico-sanitare pentru mentinerea starii de sanatate. Si eu merg la gradi! Stiinte, 5-6 ani (40 pagini) • dezvoltarea operatiilor intelectuale prematematice; • dezvoltarea capacitatii de a intelege si utiliza numere, cifre, unitati de masura, intrebuintand un vocabular adecvat; • dezvoltarea capacitatii de recunoastere, denumire, construire si utilizare a formelor geometrice; • stimularea curiozitatii privind explicarea si intelegerea lumii inconjuratoare; • dezvoltarea capacitatii de rezolvare de situatii problematice; • dezvoltarea capacitatii de cunoastere si intelegere a mediului inconjurator, precum si stimularea curiozitatii pentru investigarea acestuia; • dezvoltarea capacitatii de observare si stabilire de relatii cauzale, spatiale, temporale; • utilizarea unui limbaj adecvat in prezentarea unor fenomene din natura; • formarea si exersarea unor deprinderi de ingrijire si ocrotire a mediului inconjurator; • stimularea expresivitatii si a creativitatii prin desen, pictura etc.; • cunoasterea deprinderilor igienico-sanitare pentru mentinerea starii de sanatate.