Weekend la Roma

Weekend la Roma

Descriere

    O serie dedicata celor mai fascinante orase din lume si celor mai frumoase locuri din Italia, unde putem merge pentru un weekend prelungit sau o scurta sedere. Un ghid util pentru planificarea unei vacante „excelente", in timpul disponibil.      ITINERARII: Patru trasee selectate, fiecare cu o harta originala, imbogatit cu listele celor mai importante muzee si monumente, duce la descoperirea locurilor ce nu trebuie ratate.      SHOPPING: Roma este una dintre capitalele mondiale ale cumparaturilor. Acest ghid ofera o selectie valoroasa de magazine de imbracaminte, produse alimentare, mestesuguri si biblioteci.      RESTAURANTE: De la nume mari de restaurante consacrate in oras la o lista selectionata de restaurante cu preturi diverse, fara a uita cafenelele istorice ale orasului, gelateriile si ciocolateriile.      DIVERTISMENT: Schimbarea modei si a tendintelor au revolutionat de multe ori peisajul roman local dar nu au sters autenticitatea caracteristica noptilor la Roma si nici caracterul eterogen al orasului.      HOTELURI: De la hoteluri mici de o stea in centrul orasului, unde puteti gasi inca o atmosfera primitoare la preturi rezonabile, la fabuloase hoteluri de lux care gazduiesc personalitati mondene.       Fragment din ghidul turistic:       „Shopping       Apropiati-va de multimea japoneza care soseste cu un zbor international la inceputul lui ianuarie sau iulie si intrebati-i pe turistii sositi care este motivul pentru care vin la Roma: va vor spune, in mod cert, ca pentru monumente, dar si pentru reducerile la imbracaminte  si incaltaminte. La fel se intampla si cu americanii, atrasi de vitrinele magazinelor marilor branduri italiene, gata oricand sa cheltuie cat este necesar pentru achizitii „made in Italy". La inceput de mileniul trei, Roma, fata de alte orase italiene, este inca sinonima cu shoppingul la nivel inalt; „triunghiul bIestemat", format de Via Condotti, Piazza di Spagna si Piazza del Popolo, este mereu o mare de oameni care alearga dintr-un magazin in altul, admirand vitrinele si sfarsind intotdeauna prin a cumpara ceva. Roma este „utiIata” pentru toate „buzunarele", avand in vedere ca este un oras care are peste 2.700.000 de locuitori. Exista magazine de unde oamenii politici se imbraca din cap pana in picioare pentru a fi cat mai eleganti la Camera si la Senat si, la fel de bine, exista magazine care vand „clone" ale marilor branduri.     Gasim la Roma ateliere care fac la comanda nu numai camasi sau costume, si ci pantofi cum, la fel de bine, gasim munti de imbracaminte de „provenienta incerta" cu care persoanele cu buget limitat se pot imbraca la preturi foarte bune.     Cine doreste sa descopere „un colt roman al Romei” trebuie sa abandoneze locurile cunoscute si sa devina curios. Targurile de la Porta Portese si din strada Sannio, aproape de Tuscolana, ofera un mod foarte colorat de a face comert, in timp ce vitrinele magazinelor de lux simt, cu fiecare zi care trece, concurenta din ce in ce mai acerba a magazinelor cu articole traditionale, rustice din Via dei Giubbonari sau din Via dei Governo Vecchio."

Pe aceeași temă