Nici eu nu mai ştiu cine sunt...

Nici eu nu mai ştiu cine sunt...

Descriere

    Editura Corint va invita din nou in lumea plina de dileme, semne de intrebare si raspunsuri simpatice ale realizatoarei de televiziune Marina Almasan. Va sta alaturi volumul Nici eu nu mai stiu cine sunt…       „Ma simt mama atunci cand ma framanta furtunile copiilor mei, dar ma mut imediat in pielea de „fiica" atunci cand, aflandu-ma in vizita la parintii mei, acestia ma cocolosesc si mustruluiesc non-stop, uitand ca sunt, de cateva decenii, om mare! Ma simt eleganta si uneori chiar sexy atunci cand merg la cate un eveniment monden sau prezint un program de Sarbatori, dar imediat oglinda de acasa imi dezvaluie profilul gospodinei perfecte, mirosind a ceapa prajita si facand slalom intre cuptor, aspirator si masina de spalat. Ma credeam inclusiv sotie perfecta. Asta pana intr-o iarna, in care mi s-a dat viata peste cap si am citit prin ziare ca, de fapt, sunt o amanta (probabil imperfecta, data fiind lipsa mea de experienta). Ma simt bine ca iubita a unui om minunat si ma intreb daca mai vreau sa mai fiu sotie si sa stric bunatate de relatie! Prin urmare, nici eu nu mai stiu cine sunt...” - MARINA ALMASAN     Fragment din volum:       “Dorinta de senzational ma paraseste, treptat, si in ceea ce priveste presa. Sau poate ca nu. Poate doar am obosit de atata senzational! Poate mi s-a facut doar putin dor de o Romanie normala, cuminte, asezata, fara atatea lucruri de senzatie, cu mai multe lucruri firesti. In nicio tara din lume cu care am facut cunostinta nu am vazut atata foame de senzational ca la noi. Am ajuns sa cred ca romanasii nostri, hraniti la inceput cu lingurita, iar apoi cu polonicul, direct din strachina cu senzational, ar muri de plictiseala daca ar citi ziarele din tarile civilizate sau daca ar privi emisiunile lor de televiziune! Cum, la fel de bine, strainii din acele tari isi fac cruce atunci cand parcurg ziarele noastre, burdusite cu elemente de senzational, de multe ori tras de par rau de tot, in ideea de a-i ademeni pe fraieri. „Senzationalul vinde!" mi-a explicat odata un coleg ziarist, pe care-l intrebasem de ce alesese un titlu neghiob, fara nicio legatura cu articolul in care semnalase ultima mea lansare de televiziune... Si uite-asa, ziarele si emisiunile de televiziune ajung sa abunde in titluri si promo-uri de genul: veste-bomba, anunt-soc, declaratie incredibila, n-o sa va vina sa credeti, decizie uluitoare, reactie halucinanta etc. Din pacate, fotografiile pastreaza acelasi trend. Cum sa atragi atentia privitorului? Cu niste imagini hot, care sa puna masculii pe jaratic, sau cu fotografii care sa socheze, sa atraga atentia, mila, dezgustul, uluirea sau hohotele de ras. Insotite de titluri abracadabrante, fotografiile dezgroapa morti, ingroapa linistea celor fotografiati, denatureaza realitatea, arata cu degetul, dezvaluie, scot in prim-plan, ridiculizeaza, batjocoresc. O noua categorie sociala triumfa, nascand fiori pe sira spinarilor de celebritati: paparazzi. Am prietene in showbiz care mi-au marturisit ca sunt ingrozite pana si sa iasa in curte sa arunce gunoiul, de teama de a nu fi surprinse in capot, nepieptanate sau cu buzele nefacute."

Pe aceeași temă

Marina Almasan