Cele mai importante 76 de intrebari si raspunsuri din management

Cele mai importante 76 de intrebari si raspunsuri din management

Descriere

O carte pe care orice manager ambitios o va gasi extrem de utila. - DARREN HUGHES, Un ghid esential, menit sa-i ajute pe manageri sa-si foloseasca potentialul la maximum pentru bunul mers al companiei. - JOHN ELBRO ACIOB, Sunteti un manager ocupat si cautati raspunsuri practice si eficiente la problemele cu care va confruntati zi de zi? Aceasta carte va ofera solutii imediate la intrebarile-cheie pe care si le pune orice manager: „Cum sa imi motivez echipa?”, „Cum sa deleg sarcini in mod eficient?”, „Cum sa pregatesc un plan strategic?” etc. Lucrarea de fata va ajuta sa gasiti cu usurinta intrebarile la care cautati raspuns, va explica de ce este importanta fiecare in parte si care e rationamentul din spatele acestora. Solutiile rapide care vi se ofera va dau imboldul necesar pentru a trece la fapte si a merge mai departe cu incredere. Cartea Cele mai importante 76 de Intrebari si raspunsuri din management va va ajuta: • sa gestionati rapid si profesionist o gama larga de provocari legate de management; • sa fiti mai pregatiti, mai hotarati si sa detineti mai mult control; • sa obtineti ce-i mai bun de la echipa voastra, sa va bucurati de respectul colegilor si de sprijinul celorlalti manageri; • sa va intelegeti pe deplin responsabilitatile, dar si compania in care lucrati si rolul vostru in aceasta. Fragment din cartea "Cele mai importante 76 de intrebari si raspunsuri din management" de James McGrath: "Notati cum va petreceti timpul in decurs de o saptamana. La finele saptamanii, analizati-va activitatile, folosindu-va de cei patru descriptori ai lui Covey. Sarcinile urgente si importante sunt, probabil, chestiunile care va consuma cea mai mare parte a timpului. Acestea trebuie abordate si gestionate rapid, dat fiind ca, in numeroase cazuri, ele va ajuta sa va duceti la bun sfarsit obiectivele. Sarcinile importante, dar care nu sunt urgente, sunt cele ce zac in sertar. Pentru a le solutiona, urmati exemplul celui mai bun manager pe care l-am cunoscut in cariera mea de 45 de ani. Domnul de care va vorbesc sosea la birou la ora 06:00 dimineata, in fiecare zi. Rareori se intampla sa ii sune telefonul inainte de ora 09:00. El profita de intervalul acesta de timp linistit pentru a-si rezolva problemele importante, dar care nu erau urgente. Lucrul dimineata este mult mai productiv decat lucrul seara, pentru ca dimineata esti mai fresh si in jurul tau, la birou, sunt mai putini oameni care te-ar putea distrage de la treaba. Daca adoptati acest stil de lucru sau mod de abordare a problemelor si investiti putin timp in avans, veti reduce numarul de probleme urgente de rezolvat si, astfel, veti elimina problema respectiva inca de la aparitia ei (vezi Intrebarea 20)."

Pe aceeași temă

James Mcgrath