Codul bunelor maniere în afaceri
Descriere
Bunele maniere presupun sa adoptati atitudinea adecvata in orice circumstante, sa folositi corect tacimul la masa, sa purtati o discutie politicoasa si multe altele. In mediul profesional, bunele maniere sint la fel de importante ca in viata de zi cu zi. Cei care stiu sa stabileasca o relatie apropiata cu interlocutorii lor si sa le inspire incredere au mai mult succes decit cei care se limiteaza la discutii legate strict de serviciu. Acest ghid va ofera sfaturi practice referitoare la comunicarea cu partenerii de afaceri, redactarea invitatiilor, comportamentul in timpul reuniunilor sau conferintelor, tinuta adecvata diferitelor evenimente si limbajul nonverbal. Cu ajutorul desenelor si exemplelor care ilustreaza aceste sfaturi si al testelor propuse, veti deveni niste profesionisti apreciati atit de colegi, cit si de potentialii clienti si va veti depasi cu clasa concurentii. Din cuprins: Prezentarile sociale • Prezentarile de afaceri • Cum raspundeti la prezentari • Contactul vizual • Limbajul nonverbal • Teleconferinta • Videoconferinta • Faxul • Posta electronica (e-mailul) • Protocolul colocviilor si congreselor • Receptiile de afaceri • Eticheta la masa • Cum ne imbracam pentru ocazii • Cadourile la serviciu • Eticheta la golf