Încântare
Descriere
Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti. Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee. - Guy Kawasaki Cartea lui Guy surprinde importanta faptului - si arta - de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic. Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului individual este imensa, iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential. - Sir Richard Branson, fondator Virgin Group Kawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase, incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma. - Robert Cialdini, autorul cartii Influence: Science and Practice Cititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple. - Steve Wozniak, co-fondator Apple Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, incoace. - Michael Gartenberg, director Gartner Guy Kawasaki a fost evanghelist sef la Apple. Este de asemenea si co-fondatorul Alltop.com (o revista online cu subiecte populare pe Web) si managing partner la Garage Technology Ventures. Cartile sale s-au bucurat de un enorm succes in randul publicului si sunt traduse in mai multe limbi de circulatie internationala, cum ar fi: Reality Check (2011), The Art of the Start (2004) sau Rules For Revolutionaries (2000). Este licentiat in stiinte umaniste in cadrul Universitatii Stanford si detine un MBA obtinut la UCLA. Fragment din carte: " Creeaza perceptia de omniprezenta Dovada sociala presupune ca, atunci cand multi oameni fac un lucru, acest fapt este in regula sau este lucrul potrivit pe care sa-l faca. „Disponibilitatea cu caracter de cercetare practica" este un concept legat de acest lucru, potrivit caruia, cu cat iti este mai usor sa te gandesti la un exemplu, cu atat este mai posibil ca acesta sa aiba loc. De exemplu, pentru fiecare pereche de modalitati de deces, alege una care este mai comuna: • Crima sau sinucidere? • Atac de rechin sau muscatura de albina? • Accident aviatic sau alunecare in cada de baie? • Suicid, muscatura de albina si alunecare in cada de baie sau accelerare neintentionata la volanul unei masini Toyota? Raspunsul pentru fiecare pereche reprezinta factorul de care probabil ca ai auzit cel mai putin - in mod specific, sinuciderile, intepaturile de albine si alunecarea in cada de baie cauzeaza de departe mai multe decese decat crima, rechinii si accidentele aviatice. Accelerarea neintentionata la volanul unei masini Toyota s-ar putea sa fi produs 40 de decese pe parcursul a zece ani, dar nu este asta ceea ce ai crede pe baza stirilor legate de accidentele suferite la volanul unei Toyota in anii z2009-2010. Pentru majoritatea oamenilor, este dificil sa se gandeasca la un exemplu de deces prin sinucidere, muscatura de albina sau alunecare in cada de baie, pentru ca rareori presa trateaza astfel de evenimente si va trece mult timp inainte sa apara un film cu Brad Pitt care moare din cauza unei muscaturi de albina, in timp ce Angelina Jolie il tine in brate. Intr-o lumina pozitiva, castile cu fir alb au facut mai usoara identificarea oamenilor care folosesc iPod-uri. In randul multimii care foloseste tehnologia, a fost, de asemenea, usor sa te gandesti la oamenii care aveau un astfel de terminal. In consecinta, iPod-urile pareau sa fie omniprezente, iar aceasta impresie le-a facut sa fie asa. Exista ceva mai adorabil decat un fir care merge in sus, inspre urechi? Concluzia este ca familiaritatea da nastere la angajament, nu la sfidare. "