Cum să scrii scrisori de vânzări care vând
Descriere
Funky Business se află pe locul 16 într-un top al celor mai bune cărţi de business/leadership din toate timpurile, conform unui recent sondaj Bloomsbury. Manifest al noii generaţii de lideri, şi nu numai, Funky Business este o lectură obligatorie pentru cei care vor sa înveţe limbajul şi reţetele noii economii. De fapt, în vremurile funky pe care le trăim, suntem cu toţii lideri, ne spun cei doi autori. Deţinem controlul celei mai importante resurse a momentului: propriile creiere, iar bătălia dintre ele este noul război rece. Ca să ne diferenţiem de ceilalţi, avem nevoie de strategii noi. Ca să nu ieşim din joc, trebuie să ieşim în evidenţă. Ce soluţii avem pentru a fi competitivi? „Să refuzăm competiţia” – iată răspunsul paradoxal pe care ni-l oferă Nordström si Ridderstråle. Ne pierdem în mulţime dacă acceptăm să alergăm la un loc cu ceilalţi. Pentru a avea succes, trebuie să fim diferiţi, să fim funky. Să fii funky, înseamnă să iţi foloseşti din plin imaginaţia. Pentru a fenta capcana întinsă de piaţă, trebuie să facem apel la latura emoţională a fiinţei umane, nu la cea raţională. Astăzi, doar talentul face capitalul să danseze. Funky Business a fost pâna acum tradusă in 34 de limbi.