Introducere in SPSS pentru cercetarea sociala si de piata

Introducere in SPSS pentru cercetarea sociala si de piata

Editura
An publicare
2014
Nr. Pagini
208
ISBN
9789734641369

Descriere

Volumul ofera profesionistilor din domeniul sociologiei si marketingului notiuni teoretice si aplicatii practice pentru calculul si analiza datelor statistice cu ajutorul SPSS, versiunea 17. Studentii si profesorii de la facultatile de sociologie, marketing si administrarea afacerilor, masteranzii, doctoranzii si cercetatorii gasesc aici informatii necesare cu privire la crearea si gestionarea bazelor de date, curatarea si validarea lor, explorarea datelor, tratarea nonraspunsurilor. Pe linga prezentarea etapelor analizei statistice, diferitele capitole propun exercitii de verificare si consolidare a cunostintelor, precum si exemple de analize pentru cei care nu doresc sa memoreze formule, ci sa inteleaga cum pot face o astfel de analiza pe baza propriilor date utilizind SPSS.   Din cuprins: Crearea unei baze de date • Gestionarea bazei de date • Etichetarea variabilelor si a valorilor variabilelor • Definirea nonraspunsurilor • Validarea logica prin urmarirea filtrelor si a unor intrebari factuale • Asocierea intre variabile categoriale. Tabelul de contingenta • Diferente intre medii: testul t pentru esantioane independente si ANOVA • Explorarea datelor • Corelatia si regresia liniara multipla

Pe aceeași temă

Marian Vasile

Florin Lobont,Marian Vasile,Valeriu Sofronie

Corneliu Andone Ion Giurca Florian Tuca Marian Mosneagu Vasile Popa

Iakob Attila,Ciprian Dan Calian,Claudia Daraban,Ioana Roxana Marian,Veronica Onea,Flore Pop,Octavian Sergentu,Ionut V. Sutea,Ovidiu Vasile Vultur,Liviu Petru Zapartan

Thomas F. Cash,Chris Simion,Matthew Morgan,Nikolai Nosov,Sarah Pinborough,Anne Frank,Marc Lévy,Jo Cotterill,Catalin Vasilescu,Brian Tracy,Jamie Mcguire,Marian Godina