Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri

Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri

Descriere

Editia a III-a, revizuita si adaugita   Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pina la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sint completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atit de studentii de la facultatile de alimentatie publica si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cit si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din domeniu.   Din cuprins: Managementul calitatii resurselor umane • Organizarea si clasificarea unitatilor de alimentatie • Compartimentarea si dotarea pe activitati functionale • Pregatirea unitatilor pentru primirea si servirea consumatorilor • Forme de prezentare a preparatelor si bauturilor • Primirea si servirea comenzilor • Recomandarea meselor si serviciile pe etapele zilei • Organizarea serviciilor pentru cina, mese festive si oficiale • Sortimentele si tehnologia bauturilor • Retete si tehnologii • Serviciile hoteliere si ospitalitatea turistica • Organizarea activitatii unitatilor de cazare

Pe aceeași temă

Stere Stavrositu