Profit, nu cota de piata
Descriere
Cum să vă impulsionaţi profiturile în deplină siguranţă?
Goana după cota de piaţă nu vă va fi de ajutor. “Între cota de piaţă şi profitabilitate trebuie să existe un echilibru, însă profitabilitatea a fost deseori neglijată. Iată motivul pentru care această carte oferă o rectificare utilă.” (Peter Drucker) “Nu volumul şi cota de piaţă ar trebui să fie priorităţile; creşterea însoţită de profit este adevarata provocare.” (DieterZetsche, CEO DaimlerChrysler) Cartea Profit, nu cotă de piaţă aduce argumente împotriva strategiei care vizează cota de piaţă şi nu reuşesc să obţină un profit adecvat, pledând în favoarea unei strategii care vizează prioritar profitul. Creşterea cotei de piaţă este considerată adeseori un “remediu universal”, însă aceasta este mai curând o prejudecată. Un contraargument convingător pentru a ţine în frâu dogma cotei de piaţă, această carte provocatoare conturează noi modalitati de a gândi, dar şi instrumentele de care managerii de pe pieţele competitive vor avea nevoie pentru a obţine o performanţă de vârf în ceea ce priveşte profiturile.