Strategia In Afaceri

Strategia In Afaceri

Editura
An publicare
2008
Nr. Pagini
232
ISBN
9789735717872

Descriere

Trăim într-o lume dominată de giganţii industriali, de coloşii financiari şi lista mamuţilor din economie poate continua la nesfârşit. Primul impuls, de respingere. Aproape cu un fior pe şira spinării parcurg cartea, simţind respiraţia rece a gravităţii şi rigorii corporatiste. Pentru mine, o absolventă de Filosofie, managing partner al propriei firme, ocupată cu creativitatea, limbajul de fer-beton al economiei corporatiste mă inhibă. Şi recunosc sincer că acesta este unul dintre puţinele medii în care mi-aş dori să mă aflu. De aceea nu ma pot vizualiza drept un manager al unei astfel de maşinării. Subiectul cărţii este strategia în afaceri. Extrem de bine documentat, scrupulos şi metodic este Mr. Larry. Îmi place să îl numesc Larry pe dl. Hrebiniak, la fel cum îl numesc prietenii, pentru că mi-l apropie. Abilitatea sa în construirea de simulări, module şi modele, în ceea ce priveşte conceperea şi implementarea strategiilor corporatiste, acestea face din carte o construcţie inginerească remarcabilă şi din creierul lui Larry o unealtă de o raţionalitate rece şi calculată, adică perfectă pentru lumea coloşilor economici. Larry e aici ca la el acasă. Scrie ca pentru colegii lui, din cadrul Departamentului de Management al celebrei Wharton School, de la Universitatea din Pennsylvania. Carte-instrument sau chiar carte-sculă, în sensul cel mai tehnic cu putinţă, asta îmi inspiră mie opul său.

Pe aceeași temă

Lawrence G. Hrebiniak