Primul an de publicitate

Primul an de publicitate

Autor
Editura
An publicare
2013
Nr. Pagini
284
ISBN
9786069284575

Descriere

„Primul an de publicitate” cuprinde 13 interviuri cu primii antreprenori români, care au înființat agenții de publicitate la începutul anilor ’90. Este o carte despre începuturile unei industrii necunoscute în România, despre oamenii care au avut curajul și energia de a porni de la zero într-un domeniu pe care nu-l cunoșteau. Întâmplările, emoțiile, spaimele de atunci, toate transpuse în interviurile realizate pe parcursul ultimului an, conturează nu numai punctul de pornire al publicității românești, ci și o Românie a anilor ’90 cu oameni plini de speranțe și încredere. Cei 13 interlocutori cu care autorul a intrat in dialog pe parcursul celor 285 de pagini ale cartii sunt: Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), Cristian Burci (Graffiti), Bogdan Enoiu (McCann), Adrian Drăghici (RomKU), Veronica Savanciuc (Lowe), Mihail Vârtosu (Grey), Dragoș Grigoriu (Tempo), Mihaela Rus (Vitrina Advertising), Alexandru Doru Spătaru (Front Line Marketing), Gabriel Faflei (Monopoly Media), Ioana și Ștefan Iordache (Leo Burnett) și Teddy Dumitrescu (Publicis). Petre Barbu este ziarist și scriitor. Primele articole despre agențiile de publicitate le-a scris începând cu anul 1993. De aproape 20 de ani scrie în presă despre industria de publicitate și media din România. Scriitorul Petre Barbu a debutat editorial cu volumul de nuvele Tricoul portocaliu fără număr de concurs, Editura Cartea Românească, 1993. A publicat romanele: Dumnezeu binecuvântează America, Editura Nemira, 1995; Ultima tresărire a submarinului legionar, Editura Nemira, 1998 și Blazare, Editura Polirom, 2005. A mai publicat volumul Teatru, Editura Unitext, 2003 și volumul de schițe și nuvele Până la capătul liniei, Editura Cartea Românească, 2012.  

Pe aceeași temă

Petre Barbu