Adevar, minciuna si advertising

Adevar, minciuna si advertising

Autor
Editura
An publicare
2006
Nr. Pagini
256
ISBN
2000032119945

Descriere

"Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising." - Jane Newmann, Strategic planning director, Merkley, Newmann, Harty Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului „account planningul” fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate. Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi din bran[` înc` se mai incapatâneaza sa studieze in amanunt comportamentul consumatorilor, extrapolând tendinte demografice si elaborând tipare comportamentale complexe, Steel propune o abordare a cercetarii consumatorului bazata pe simplitate, observatii de bun simt si creativitate. Autorul prezinta campanii publicitare celebre, urmarind sa evidentieze importanta pe care aceasta disciplina o acorda intelegerii si acceptarii consumatorilor ca parteneri in procesul dezvoltarii advertisingului. Mesajul care razbate din paginile acestei carti este acela ca account planningul bine gândit duce la marketing si advertising mai bune si mai eficiente atât pentru agentii, cât si pentru clienti.

Pe aceeași temă

Jon Steel