Psihosociologie aplicată. Publicitatea , Septimiu Chelcea


 Cunoștințele de psihosociologie sunt obligatorii pentru toți cei ce activează în industria publicității și în special pentru redactorii de reclame. Perspectivă psihosociologica ajută la depășirea viziunii simpliste a comunicării liniare și a plasării consumatorilor într-un vid social, că și cum aceștia ar acționa independent de contextul care influențează receptarea mesajului publicitar. Fie că sunt texte în presa scrisă, spoturi pentru radio sau televiziune ori afișaj stradal, reclamele trebuie să țină cont de specificul publicului căruia i se adresează. Volumul le oferă studenților și specialiștilor în științele socioumaniste și în științele comunicării numeroase idei și analize ce aprofundează cunoașterea privind relațiile interpersonale în societate și influența socială prin mass-media și publicitate: de la trucuri menite să atragă atenția potențialilor consumatori, pînă la aspectele psihosociologice esențiale în conceperea reclamelor, precum cultura locală, sexul, vârsta, religia și clasa socială, sau situațiile în care sunt adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.  Cuprins extins: Funcțiile publicității • Societate
cultură și publicitate • Comunicarea – fundament al publicității • Premisele psihosociologice ale publicității • Simțurile – ferestre spre interior și spre exterior • Percepție
societate
cultură • Iluziile și potențialul lor publicitar • Atitudinile și schimbarea lor • Creativitatea – cheia succesului în publicitate • Umorul în publicitate – acceptarea vs respingerea lui
Noua

Carti pe aceeasi tema